پرش به

رنگ بک گراند: Sky Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
رنگ بدنه: Sky Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
طرح: Blank Waves Squares Notes Sharp Wood Rockface Leather Honey Vertical Triangles
خوش آمدید به انجمن های افرای فارسی
برای اینکه بتوانید از همه ی امکانات انجمن استفاده نمایید باید ابتدا عضو شوید.اگر قبلا عضو شده اید ب وارد سایت شوید.از لینک های زیر برای عضویت یا ورود استفاده نمایید.
ورود به انجمن عضویت در انجمن

تغییر حالت چت چت عمومی باز کردن چت در پنجره ی جدید

@  fns4565 : (۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳ قبل از ظهر)

قانون جذب

@  ehsan_f1230 : (۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۳ قبل از ظهر)

ایده شات

@  ehsan_f1230 : (۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲ قبل از ظهر)

ایده شات

@  ehsan_f1230 : (۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱ قبل از ظهر)

[url] ایده شات

@  eh3an2010 : (۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ قبل از ظهر)

طراحی سایت

@  amingh3d : (۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۸ بعد از ظهر) وای چقدر خوبست اینجا
@  amir : (۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۶ بعد از ظهر) سلام الهه خانم
@  elahe1529sharrr : (۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۴ بعد از ظهر) salam

تصویر

روابط عمومی آنلاین چیست و تاثیر آن در سئو چگونه است؟

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1
chemistry21

chemistry21

    Newbie

  • Members
  • ستاره
  • 0
  • 1 ارسال
  • کشور:
  • Time Online: 3m 32s
روابط عمومی آنلاین شباهت زیادی به روابط عمومی سنتی دارد. روابط عمومی بیشتر روی تاثیرگذاری بر مردم تمرکز دارد تا خرید مکانی برای انتشار محتوای برند شما. این تاثیرگذاری می‌تواند نتیجه یک داستان و محتوای خوب در مجلات، بلاگ، روزنامه و به تازگی، شبکه‌های اجتماعی باشد.
 
 
 
معمولا وقتی درباره روابط عمومی سنتی صحبت می‌کنیم، بیشتر منظورمان رسانه‌های سنتی مانند تلویزیون، رادیو، مجلات و روزنامه است.
 
در روابط عمومی آنلاین، رسانه‌های سنتی هم می‌توانند هدف خوبی باشند، اما بیشتر تمرکز روی پلتفرم و شبکه‌های آنلاین، از موتورهای جستجو گرفته تا شبکه‌های اجتماعی، است. این رویکرد آنلاین روی موارد زیر تاثیر می‌گذارد:
 
نویسنده و ستون‌نویس‌های سنتی
بلاگرها: شخصی و تخصصی
وب‌سایت‌های شرکتی
کاربران توییتر (براساس دنبال‌کنندگان و علایق)
کاربران شبکه‌های اجتماعی (فیس‌بوک، گوگل پلاس، تلگرام، اینستاگرام و …)
رویدادها و نمایشگاه‌ها
دایرکتوری‌ها، لیست‌ها و سازمان‌ها
جستجوگرهای وب
توسعه و پیشرفت روابط عمومی می‌تواند هم مستقیم و هم غیرمستقیم باشد. یک کسب و کار می‌تواند هم از هشتگ و کلمات کلیدی استفاده کند و هم از ایمیل و خبرنامه‌های الکترونیکی. اما در قلب هردو روابط عمومی سنتی و آنلاین، داستانسرایی قرار دارد. این هیچوقت تغییر نمی‌کند، همیشه داستان و محتوای خوب است که جذابیت روابط عمومی آنلاین و آفلاین را حفظ می‌کند.
 
 
 
شروع روابط عمومی آنلاین
 
تاکتیک‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد. بعضی به سراغ موتورهای جستجو می‌روند و بعضی به دنبال پست‌های مهمان یا رپورتاژ آگهی هستند. روزنامه‌نگاری، نویسندگی خلاقانه، داستانسرایی، فروش، رسانه، سئو، شبکه‌های اجتماعی، مدیریت جامعه، روابط مشتری، طراحی وب و …، همگی مشمول روابط عمومی آنلاین می‌شوند.
 
 
 
روابط عمومی آنلاین در رسانه‌های بزرگ و تاثیرگذار، اثر می‌گذارد اما گاهی اوقات هم بطور مستقیم توسط مشتریان یا مصرف‌کنندگان بالقوه دیده می‌شود. ممکن است یک انتشار خبری آنلاین مقدار کمی از مصرف‌کنندگان را به وبسایت یا فروشگاه آنلاین شرکت راهنمایی کند. معمولا این افراد از طریق جستجوی کلمات کلیدی طولانی یا متوسط در موتورهای جستجو به این منتشر کردن‌های خبری علاقمند می‌شوند.
 
گزینه‌هایی که برای انتشار اخبار خود در اختیار دارید عبارتند از:
 
وب‌سایت اخبار رسمی
وب‌سایت کانگورو
وب‌سایت نشرین
پست مهمان
بهره‌گیری از خدمات رپورتاژ خبری فرنیان
از دیگر روش‌های روابط عمومی آنلاین می‌توانیم به بازاریابی در لحظه، مدیریت اعتبار (بررسی عملکرد کمپین‌ها، رفع بحران‌های سازمانی و …)، بازاریابی ویروسی یا دهان به دهان و بازاریابی افراد تاثیرگذار اشاره کنیم.
 
 
 
برای مثال، پیداکردن یک فرد تاثیرگذار و کمک گرفتن از او به افزایش اعتبار یک برند B2B یا محصول بزرگ و با ارزش کمک زیادی می‌کند. البته، اول شما باید با صفحات اجتماعی او ارتباط برقرار کرده و علاقه خود را به محتوا و حوزه کاری‌اش نشان دهید.
 
یک کسب و کار B2B با استفاده از روابط عمومی آنلاین به دنبال موارد زیر می‌گردد:
 
وبسایت‌های تخصصی و محدود
بلاگ‌ها
صفحات اجتماعی تاثیرگذار
وبسایت‌های اشتراک‌گذاری رسانه و شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب و فلیکر
انجمن‌ها: موضوع مشخص و مربوط به کار شما
ویکی‌ها
فید توییتر
گوگل پلاس: رویداد، هنگ اوت و دیگر گروه‌ها
لینکداین: اخبار و گروه‌ها
وبسایت‌های اجتماعی و بوکمارکینگ
بلاگ‌های شخصی با مخاطبان خاص
اگر درست و پیوسته از روابط عموم آنلاین استفاده کنید، شاهد کسب لیدهای منحصر بفرد و باکیفیتی خواهید بود. علاوه بر این، روابط عمومی آنلاین افزونه‌ای برای کمپین‌های بازاریابی آنلاین درونگرای شما است که باعث می‌شود پیام شما در زمان و مکان مناسب به دست مناسب‌ترین مخاطب برسد.





2 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 2 مهمان و 0 عضو مخفی


حالت نمایش %s برترین ها

Newest Users Top Posters Top Forums Recent Posts
  •  chemistry21
     تاریخ عضویت : ۱۲ آذر ۱۳۹۶
  •  7bayan
     تاریخ عضویت : ۱۲ آذر ۱۳۹۶
  •  Sahar.Kakavand
     تاریخ عضویت : ۰۵ آذر ۱۳۹۶
  •  site2017
     تاریخ عضویت : ۱۴ آبا ۱۳۹۶
  •  Mohammadhajilu
     تاریخ عضویت : ۲۶ مهر ۱۳۹۶
  •  fns4565
     ارسال: 33
  •  sitecode
     ارسال: 19
  •  hostcode
     ارسال: 13
  •  amir
     ارسال: 11
  •  roozfreight
     ارسال: 11